Niebanalność mebli do kawiarni a marketing

Niebanalność mebli do kawiarni a marketing

Własny biznes to nie zawsze łątwa decyzja. Pracując na etacie, sporo zyskujemy Stabilizację, gwarancję stałęgo wpływu, płatne urlopy, zapewnione zaplecze techniczne do pracy i jest to niewątpliwie wygodna forma zatrudnienia. Jednak sporo osób ciągnie do czegoś swojego, do pracy tylko na własny rachunek. Mnie także od pewnego czasu chodziło to po głowie.

Waga niebanalnych mebli do kawiarni

niebanalne meble do kawiarni - producentWiele lat pracowałam w branży finansowej. Excel i programy księgowe były dla mnie codziennością, co której zwyczajnie przywykłam. Niestety na tyle mocno, że stało się to codzienną rutyną. Zawsze marzyłam o swojej kawiarni. I to właśnie moment maksymalnej monotonii w pracy na etacie spowodował, że decyzję o własnym biznesie zapadła. Wbrew pozorom formalności poszły gładko. Doświadczenie księgowe i sporo lektur na temat własnej firmy zaowocowały szybkim założeniem własnej działalności, podnajęciem lokalu i zdobyciem kredytu. Okazało się, że najwięcej czau pochłania zorganizowanie samego wnętrza pod względem technicznym. Wiedziałam, że podstawą mają być niebanalne meble do kawiarni – producent tych, które najbardziej mi się podobały, nie chciał jednak zgodzić się na rabat, a bez niego koszt był zbyt wysoki. Dużo więc czasu poświęciłam na znalezienie czegoś w podobnym stylu shabby chic, a w bardziej przystępnej cenie. Umeblowanie uznawałam za fundament, bo to najwazniejszy element wystroju, który robi na kliencie pierwsze wrażenie. Musiałam zmienić plan i z mebli białych przenieść aranżację na odcień szary ze względu na dostępność. Jednak okazało się to korzystne dla całości wnętrza. Kiedy ten najistotniejszy dla mnie element został zorganizowany pozostało już tylko dopełnić salę dodatkami oraz wyposażyć zaplecze. 

Cieszę się, że nie zawahałam się przy podejmowaniu decyzji o własnej kawiarni. Okazała się doskonałą alternatywą dla rytynowej pracy na etacie. Wyposażenie mojego nowego źródła dochodu meblami okazało się najbardziej wymagajacym elementem całego przedsięwzięcia, ponieważ stawiałam na ich sporą funkcję marketingową. Kiedy jednak udało się pokonać przeciwności tego etapu pozostało już tylko organizować klientów. 

Close Menu